Naše
pravidla?
Každý klient provozovatele se zavazuje dodržovat tento provozní řád, což stvrzuje svým podpisem při předání klíčů k předmětnému apartmánu.
- Při předání/převzetí klíčů od apartmánu se klient zavazuje složit v hotovosti vratnou kauci ve výši 100-. V případě, že nebude kauce zaplacena může být předání apartmán odepřeno.
- Klient je zodpovědný za správnost za daných osobních údajů při převzetí objednaného apartmánu.
- Odjezd klienta bude uskutečněn nejpozději do 10:00 hod. posledního dne příslušného pobytu. Apartmán klient předá zpět ve stavu, v jakém ho převzal. Závěrečný úklid zajišťuje provozovatel na náklady klienta.
- V rámci každého předání/převzetí klient společně se zástupcem provozovatele Zkontrolují apartmán, předají si klíče a zúčtují vratnou kauci.
- V době od 22:00 až 7:00 je klient povinen dodržovat noční klid. I mimo tyto hodiny se klient zavazuje k vstřícnému a bezkonfliktnímu chování směrem k ostatním uživatelům objektu.
- Klient se zavazuje: – chovat ohleduplně k vybavení apartmánu a dodržovat v něm čistotu a pořádek.
- Neplýtvat zbytečně el. Energií, teplou vodu, topení (zavírat okna apartmánu v době nepřítomnosti apod.)
- Třídit odpad na platy, papír, sklo, bio odpad, nápojové kartony a smíšený odpad
- Nemanipulovat s nastavením vybavení apartmánu zejména pak s televizí a jejím příslušenstvím, wifi routerem a vysoušeči bot.
- Dodržovat zákaz kouření ve všech apartmánech. V případě porušení tohoto zákazu se klient zavazuje uhradit Provozovateli smluvní pokutu ve výši 100 EUR.
- Zvířata nejsou v celém objektu povolena.
- Apartmán může klient obsadit maximálně takovým počtem osob, který je pro konkrétní apartmán uveden na webových stránkách provozovatele.
- Klient je zodpovědný za všechny jím, nebo jeho doprovodnými osobami způsobeny škody. To stejné platí, jestliže provozovateli vznikne škoda v důsledku nemožnosti předání apartmánu pro navazující pobyt v apartmánu z důvodů na straně klienta či doprovodných osob.
- Klient se zavazuje všechny vzniklé škody neprodleně nahlásit zástupci provozovatele. Veškeré škody, za který je klient odpovědný je klient povinen uhradit provozovateli v plné výši nejpozději poslední den pobytu.
- Klient bere na vědomí a souhlasí, že veškeré škody a smluvní pokuty mohou být provozovatelem zúčtovány z vratné kauce.
- Je zakázáno vynášet jakékoliv zařízení nebo inventář z jednotlivých apartmánů mimo objekt. Současně je zakázáno jakékoliv přemisťování nábytku či vybavení apartmánu.
- V apartmánech je přísný zákaz používání vlastních elektrických spotřebičů, tj. zejména vařičů, varných konvic, vysoušečů bot.
- Klient se současně zavazuje s tímto provozním řádem dodržovat i domovní řád objektu. Domovní řád objektu v českém jazyce je k dispozici v brožuře na každém apartmánu.
- Pro zajištění vašich potřeb jsme vám k dispozici na tel čísle 602 10 90 58.
Už víte, jak to je u nás s řádem? Výtečně!